Bílý potok 2020

::: KOMPLETNÍ FOTOGALERIE V PLNÉM ROZLIŠENÍ :::

ČÁST 1 (300 FOTEK – 2,45 GB) – STÁHNOUT ZDE

ČÁST 2 (345 FOTEK – 3,08 GB) – STÁHNOUT ZDE

_______________________________________________________________________________________________

15. den – 1. srpna 2020

Poslední slunečný táborový den jsme započali společnou rozcvičkou. Po rozcvičce následovala ranní hygiena a výborná snídaně. Po snídani děti čekalo ještě poslední dobalování věcí a úklid tábora. Každý oddíl se na úklidu tábora podílel jinak, někteří sbírali papírky a odpadky po táboře, jiní měli na starost úklid koupelny, jídelnu nebo ohniště.
Co by to bylo za zakončení tábora bez tradičního nástupu? I ten letošní samozřejmě nemohl chybět. Na nástupu se vyhlásilo pořadí oddílu podle počtu žetonů které děti sesbírávaly během těch krásných čtrnácti dnů. Dále už následovalo jen naložení všech věcí a cesta k autobusu. Zpáteční cesta ubíhala rychle, po příjezdu na autobusové nádraží ve Svitavách se všichni se všemi řádně rozloučili a přivítali se svými rodinami. Poté už se každý vydal svou cestou k domovu s hlavou plnou vzpomínek a zážitků.

Jituška

Fotogalerie

14. den – 31. července 2020

Poslední táborový den se nezastavitelně blíží, po včerejší noční hře jsme si protáhli budíček a vstávali jsme až v osm hodin. Užili jsme si taneční rozcvičku a po snídani se konala poslední celotáborová hra „Bobří stezka“, kterou si pro nás připravila Simča, po obídku a poledním klidu následovaly oddílové programy, během kterých jsme si všichni hlavně balili a užívali si poslední společně strávené chvíle, nesmělo chybět obvyklé focení, večer se poté konal tradiční táborák, každý oddíl si připravil nějakou hru, scénku nebo tzv. „přivítání nováčků“. Předposlední den byl za námi a my se naposledy vydali do spacáčků.

Lucinka

Fotogalerie

13. den – 30. července 2020

Ráno tábor ožil během společné rozcvičky pod pánskou taktovkou. Táborníci se posilnili snídaní, oddíly těch nejmladších dopoledne ostřily svůj zrak během lukostřelby střelby se vzduchovky. Oddíly 3 a 4 se vydaly k nedalekému Maršovskému jezírku splnit „Bobříka plavce“. Sílu na odpolední celotáborovou pouť děti nabraly díky výbornému guláši. Večer po setmění ti nejstatečnější vybojovali „Bobříka odvahy“ při noční hře „Přechod hranice“. Unaveni po náročném dni všichni ulehli do svých postýlek.

Verča

Videogalerie

Zdravuš a její jízda 🙂

12. den – 29. července 2020

Den jsme začali oddílovou rozcvičkou, kterou si každý vedoucí ponechal ve vlastní režii. Stejně jako každý den následovalo čištění zoubků a úklid stanů. Po výborné snídani si každý vedoucí/instruktor připravil své stanoviště, na kterém se děti učily turistickým dovednostem, tzv. příprava na turistický závod. Poté nám bříška zaplnila výborná česnečka s krutonky a slepice na paprice. V poledním klidu se všichni pilně učili ze svých poznámek na zmíněný turistický závod, který byl obsahem odpoledního programu. Byli jsme otestováni například z poznávání rostlin, zvířat, vaření v přírodě, rozdělávání ohně, počasí,…
Ještě před večerním programem – hrou “Hustá hodinka” jsme se nadlábli krupicovou kaší. Následovala hygiena a vyhlášení večerky.

Kamča

Fotogalerie

11. den – 28. července 2020

Dnes jsme se probudili do slunečného dne. Čekala nás ranní rozcvička a potom dobrá snídaně. K snídani jsme dostali housky s paštikou. Obě skupinky se vybavily a šly na výlet, při kterém potkaly několik zajímavých památek. Skupina č. 1 se vydala do Maršovského lomu, kde jsme se děti mohly vykoupat a prohlédnout si krásy České republiky. Druhá skupina se vydala na okruh po okolí. Starší ušli 12,5 km dlouhým okruhem, ale vyplatilo se. Viděli památky a krásnou přírodu. Navečer jsme měli odpočinek a později jsme si užili diskotéku. Tančili jsme a pořádně to rozjeli. Odjela nám také vedoucí Anička, která dětem velmi chybí. Po diskotéce následovala obvyklá večerní hygiena a večerka.

Nikča

Videogalerie

Kapitán Aubus a jeho koráb 🙂

Cyklovýkon Pietra Braccianiho 🙂

GIFogalerie

10. den – 27. července 2020

Ráno jsme se probudili a mladší oddíly začaly plnit bobříky, přičemž se druhá půlka tábora vydala na výlet do nedalekého Maršova, kde si táborníci doplnili chybějící zásoby 🙂 Při odpoledním programu si děti otestovaly své sportovní dovednosti, při turnai ve fotbale a vybíjené. Večer si děti vyzkoušely, jak se cítí opravdové pěvecké hvězdy, a zazpívaly si při společném Karaoke.

Radim

Fotogalerie

9. den – 26. července 2020

Po ranním probuzení a následné rozcvičce jsme si pochutnali na obloženém chlebu. Po ranní hygieně a úklidu stanů jsme se rozdělili do oddílů. Jednička měla tiché dopoledne, dvojka si udělala procházku na Hálův mlýn, trojka hrála bulldoga a čtyřka měla opičí dopoledne formou soutěží v rámci oddílu. K obědu jsme měli vepřo-knedlo-zelo, což nás posilnilo na celotáborovou hru „Hon za pokladem“. Začátek hry se nám kvůli dešti o něco posunul, ale naštěstí jsme nezmokli. Po oblíbeném párku v rohlíku k večeři jsme si zahráli skautský kvíz, který vyhrál 4.oddíl.

Marky

Fotogalerie

8. den – 25. července 2020

Dnešní den začal velmi zajímavě, jelikož hned po probuzení nám bylo oznámeno, že utekli čtyři banditi – vedoucí. Po rychlé snídani a běžných ranních rituálech jsem se vydali hledat svého banditu – desperáta. Hra spočívala v tom, že desperát měl u sebe šifru, kterou jsme museli najít. Když jsme objevili svého desperáta, měli jsme za úkol ho zajmout, dopravit do tábora a získat šifru. Po vyluštění šifry jsme našli vytoužený poklad. Po promyšlené hře jsme se nadlábli výborných smažákem s bramborem. Odpoledne jsme vyrazili na postřehový závod, při kterém jsme otestovali svou bystrost. Den plný zážitků jsme zakončili oddílovými hrami.

Simča

Dronogalerie

7. den – 24. července 2020

Dnešní ráno jsme poprvé zahájili rozcvičkou v podobě tančení na písničku: „Léto lásky“. Po vydatné snídani a ranní hygieně jsme zahájili oddílový dopolední program, první a druhý oddíl se vydal za lovem bobříků, trojka hrála lakros, házeli létacím talířem, a také lovila bobříky a čtvrtý oddíl se vydal na romantickou procházku k Halově mlýnu. Odpoledne se bohužel kvůli nepříznivému počasí nemohl uskutečnit postřehový závod, proto děti hrály vybíjenou a nějaké další hry. Navečer se uskutečnila módní přehlídka, která se jmenovala: „Miss noha“, děti si zkrášlily své nožky, a nezávislá porota poté rozhodovala o vítězi. Poté jsme ulehli do postýlek a nechali si zdát nějaké krásné sny.

Fotogalerie

6. den – 23. července 2020

Dnešní ráno se zahájilo rozcvičkou, posilnili jsme se snídaní a vykonali ranní hygienu. Programem na dopoledne, byla netradiční olympiáda, děti si vyzkoušely hod gumákou, skok pozadu, házení mincí do skleničky uprostřed hrnce s vodou a další disciplíny, které na normální olympiádě neuvidíte. Odpoledne jsme si potom zahráli hru nazvanou: „Hon na zelenou příšeru“. Děti nejdřív dostaly šifry, poté musely potrénovat své paměťové schopnosti, a nakonec museli najít jednoho ze svých ztracených instruktorů. Večer byl připraven táborák, po kterém se děti snažily ulovit nějaké bobříky.

Fotogalerie

5. den – 22. července 2020

Dnes jsme se opět probudili do chladného rána. Všechny oddíly se tedy zahřály pořádnou rozcvičkou a po snídani následoval oddílový program. První oddíl plnil bobříka přírody a záchrany, druhý oddíl plnil bobříka mrštnosti. Třetí oddíl si zahrál míčové hry a čtvrtý oddíl zahájil den střelbou ze vzduchovky. Po obědě a svačině následovala celotáborová „Hra o bobří vejce“. Na večerní program si připravil třetí oddíl zpracování divadelní hry Romeo a Julie a před spaním děti sledovaly letní kino – Špióni v převleku.

Ondra

Fotogalerie

4. den – 21. července 2020

Dnes jsme se probudili do deštivého dne. Po budíčku jsme si šli vyčistit zoubky a uklidit do svých stanů. Poté na nás čekala výborná snídaně (vánočka a kakao) a čekal nás program „Výběrové zaměstnání“. Děti si mohly vybrat z pěti zaměstnání a to Společenské tance, Divadlo, Dívčí dopoledne, Stolní hry a Palačinkárna. Na oběd nás čekala brokolicová polévka a výborné rizoto. O poledním klidu se děti chvilku natáhly, aby dobily energii. Po svačině měl každý oddíl svůj program. Jednička plnila prvního bobříka – bobříka mrštnosti, který všichni zdolali a bobříka mlčení, kterého splnilo jen pár dětí, ale další děti ho určitě zdolají další den. Dvojka se pokoušela zvládnout bobříka míření. Trojka se podívala do okolí při hře Šipkovaná a čtyřka hrála míčové hry. Na večeři nás čekal chleba v obležení, poté byl nástup a jako večerní program jsme si pro děti vymysleli živé pexeso. Následovala večerní hygiena a ulehnutí do postýlek.

Míša

Fotogalerie

3. den – 20. července 2020

Probuzení do krásného dne nás hned ráno obdařilo spoustou energie do celého dne. Po správné rozcvičce a snídani jsme se dali do dopoledního programu. První oddíl se vydal na šipkovanou, druhý plnil úkolové hry, s třetím oddílem hráli brännball a čtvrtý oddíl hrál hry v táboře. Abychom se mohli dát do dopoledního programu, museli jsme nejdříve nabrat spoustu sil na pořádném obědě. Poté první oddíl čekalo slepé odpoledne, druhý oddíl se vzdělával na dlouhé cestě za sladkým ochlazením, třetí oddíl šel velice oblíbenou šipkovanou a čtvrtý oddíl čekalo překvapení. Po takto náročném odpoledni jsme všem našim hladovým bříškům dopřála večeři, která dodala dětem síly na zrádné bobří štafety. Za celý den to na všechny bylo až až, a tak nás nečekalo nic jiného, než jít na kutě.

Fotogalerie

2. den – 19. července 2020

Dnes jsme se probudili do krásně slunného rána, po ranní rozcvičce a ranní hygieně jsme šli spapat naší první snídani, a poté jsme měli oddílové programy, první a druhý se seznamoval, třetí si zastřílel ze vzduchovky a hrál další hry. Čtvrtý si zahrál šipkovanou. Po obídku a poledním klidu jsme měli znovu oddílový program, kdy si jednička zasoutěžila o diplomy, dvojka hrála vybíjenou, překonávala překážkovou dráhu a hrála další táborové hry a trojka s čtyřkou sbírala dřevo na slíbený táborák, který se po včerejšímu nepříznivému počasí nemohl uskutečnit. Po nabitém dni plného úžasných her jsme ulehli v půl desáté do postýlek a šli jsme spát.

Fotogalerie

1. den – 18. července 2020

Rok se s rokem sešel a známé tváře loňských let se seznamovaly na svitavském nádraží s táborovými nováčky. Autobus vyrazil stejným směrem jako loni, posledních několik kilometrů se ale lišilo. Do tábora jsme naštěstí dorazili v suchu, ale po rychlém rozdělení a ubytování ve stanech bohužel začalo pršet a déšť nás doprovázel celým odpolednem. Klasický program prvního večera ve formě táboráku se tedy nekonal a byl odsunut na další den. Všechny děti si zahrály pár her, seznámily se s programem tábora a šly spát doufajíce v lepší počasí dalších dní.