Želetavka 2021

13. den – 29. července 2021

Text bude brzy.

Radim

Fotogalerie

_______________________________________________________________________________________________

12. den – 28. července 2021

Dnešní ráno jsme zahájili taneční rozcvičkou, která nám dodala spoustu energie. Na snídani nás čekala výborná vajíčková pomazánka a čaj. Jakmile jsme všichni dojedli vrhly se všechny oddíly na nacvičování své akvabelí kreace, které po chutné sekané s bramborovou kaší a odpoledním odpočinku představovali naší ctěné porotě. Po odpoledním programu jsme si naplnili bříška obloženými chleby a na závěr dne nás čekal film Trollové, po kterém děti ulehly celí ospalí do postýlek, kde okamžitě po náročném dni usnuly.

Eliška

Fotogalerie

11. den – 27. července 2021

Dnes jsme výjimečně vynechali rozcvičku a vrhli se rovnou na ranní hygienu, poté jsme si dali snídani a začali se připravovat na nadcházející celodenní výlet na hrad Bítov a na rozhlednu Rumburak. Před cestou jsme si ještě vyzvedli sváču a mohli jsme vyrazit. Cesta byla trnitá, ale při cestě nás doprovázela hra klíště, která nám to zpříjemnila.
Po několika pauzách, strmých kopcích a upocených tričkách jsme konečně došli k hradu Bítov, kde jsme si udělali spousty fotek, pochytali signál a udělali menší pauzičku na sváču.
Naše cesta dále pokračovala na rozhlednu, kterou jsme si všichni vystoupali až nahoru, poté jsme si v obchůdku pokoupili nějaké suvenýry, cukrovinky a pospíchali zpět do tábora na pozdní obídek. Po obědě následoval polední klid a ještě před večeří jsme si zahráli živé pexeso a míčové hry. Na večeři si pro nás připravili dětmi oblíbené párky v rohlíku. O večerní program se postarala vedoucí Simča, která si pro nás připravila hru „Tipni si“. Pak už jen zbývala večerní hygiena a ulehnutí do postýlek.

Kamča

Fotogalerie

10. den – 26. července 2021

Po večerní bouřce jsme se probudili do teplého slunečného dne. Zatancovali jsme si společné tance, vyčistili si zoubky a dali si chlebík s paštikovou pomazánkou. Po úklid stanů nás čekala hra „Simča tour“. Děti se rozdělily do 5 skupin a musely najít všechny papírky a splnit úkoly na nich napsané. Na obídek nás čekal bramborový guláš a každodenní polední klid. Po svačině jsme si pro děti připravili závod „Kamil Trophy“. Jednotlivé oddíly musely co nejrychleji kutálet po vytýčené trati 4 pneumatiky, které simulovaly automobil. U starších vyhrál třetí oddíl, u mladších pak oddíl druhý. Na večeři si pro nás pan kuchař se slečnou kuchařkou připravili langoše. Všichni jsme si velice pochutnali a získali energii na večerní diskotéku. Z plných sil jsme tancovali a poté zalehli do teplých spacáčků, abychom si odpočinuli na zítřejší celodenní výlet.

Míša

Fotogalerie

9. den – 25. července 2021

Dnešní den jsme se probudili do krásného nedělního rána. Nasnídali jsme se, provedli ranní hygienu a vydali se vstříc novým zážitkům. První oddíl střílel z luku, druhý oddíl stavěl lesní domečky a hrál další hry, třetí hrál míčové hry a zabýval se team buildingem a čtvrtý oddíl hrál pro změnu hry pálkové. Po obědě a poledním klidu následovala hra „Radimovy koule“, ve které si děti procvičily své mířící schopnosti, když po sobě stříleli papírovými koulemi a navzájem si kradly kartičky z vyznačených území. Večer měla proběhnout dlouho očekávaná diskotéka, ale kvůli obrovské bouřce, která se přiřítila, se program zrušil a my jsme, za zvuku bubnujících kapek do celty, usnuli.

Lucka M.

Fotogalerie

8. den – 24. července 2021

Další úžasný táborový den začínal hudebně-taneční rozcvičkou, kde jsme si všichni po probuzení zatančili na nové písničky. Zbrusu nové tance jsme zvládli levou zadní. Po vydatné snídani – chleba s rybičkovou pomazánkou jsme si užili oddílový dopolední program. První oddíl si užil Simčino překvapení, druhý si zahrál o diplomy v ping-pongu. Třetí a čtvrtý oddíl se vydal prozkoumávat okolí a společně dorazili až k Jezeru lásky. Na vydatný obídek jsme si dali skvělou bramboračku a luxusní guláš s knedlíkem. Po poledním klídku jsme se společně se svými vedoucími zchladili při vodních bitvách, což nás všechny moc bavilo. Tentokrát jsme měli nástup už před večeří, jelikož nás čekala večeře v podobě táboráku, kde jsme si opekli buřty a zahráli hry v režii třetího a čtvrtého oddílu. V závěru pěkného dne jsme ulehli do spacáků a oddali se snům.

Simča

Fotogalerie

7. den – 23. července 2021

Dnes jsme se vzbudili do krásného slunečného rána. Poté proběhla oddílová rozcvička, po které následovala snídaně v podobě sýrovo-šunkové pomazánky namazané na rohlík. V dopoledním programu jsme se věnovali výběrovým zaměstnáním. Děti si vybíraly z míčových her, dívčího dopoledne, silového cvičení, střelby a tance. Na oběd nám paní kuchařky připravily vydatný brokolicový krém s krutónky a bavorské vdolečky. Po skončení poledního klidu se oddíly věnovaly vlastním hrám a sportům. První oddíl si zahrál pálkové sporty, druhý si zahrál populární sport ze série Harryho Pottera s názvem Famfrpál. Třetí oddíl střílel ze vzduchovky a luku a čtvrtý oddíl hrál ruské kuželky. Po večeři následovalo celotáborové focení v táborových tričkách. Poté už jen proběhla příprava na večerku a tábor se uchýlil ke spánku.

Fanda

Fotogalerie

6. den – 22. července 2021

Dnes ráno jsme se probudili do krásného slunečného dne, který jsme začali společnou rozcvičkou. Následovala hygiena a chleba s marmeládou. Poté jsme se přemístili na trať, kde nás čekal štafetový závod. U mladších zvítězil první oddíl, u starších, i když byl závod velmi vyrovnaný, zvítězil oddíl čtvrtý. Pokračovali jsme překážkovým během, kde u mladších vyhrál druhý oddíl a u starších třetí. Po svíčkové na smetaně na nás čekal šlofíček. Odpolední a večerní program probíhal v rámci oddílu, střílelo se, hrálo se ringo, diskgolf, ruské kuželky, stavěly se domečky. Den jsme zakončili všeobecnou hygienou a celí utahaní jsme ulehli do stanových postýlek.

Míša a Lucka

Fotogalerie

5. den – 21. července 2021

Dnešní den jsme zahájili oddílovou rozcvičkou. Při dopoledním programu hrál první a druhý oddíl míčové hry a pár vyvolených si nakonec zastřílelo z luku. Třetí oddíl si zahrál kofipongový turnaj a lakros. Čtvrtý oddíl se věnoval stavbě trampolíny. V rámci odpoledního programu proběhla „Želetavská 30“, při které se naši olympijští sportovci oblékli do zimního oblečení a vyrazili na perfektně připravenou trať. Celý den jsme uzavřeli letním kinem, které promítalo pohádku Frčíme.

Radim

Fotogalerie

4. den – 20. července 2021

Dnešní den nás neprobudilo sluníčko, ale my jsme si i přes to dokázali ráno zpříjemnit společnou taneční rozcvičkou. Po vydatné snídani nás čekaly oddílové programy. První oddíl měl „dřevěné hrátky“, druhý oddíl střílel z luku, třetí oddíl měl program zaměřený hlavně na spolupráci a čtvrtý oddíl se zabýval pohybovými hrami. Na oběd nám naše milé paní kuchařky připravily vepřo, knedlo, zelo a po poledním klidu nás čekala celotáborová hra, která musela být bohužel kvůli nesouhlasu lesního hmyzu s naší činností, přesunuta na jiný den. My jsme si ale i tak dokázali vymyslet jiný společný program. Na večeři jsme si dali párek v rohlíku a jako večerní program nás čekala hustá hodinka. Večer se nám ochladilo, takže jsme se všichni pořádně zavrtali do spacáčků a šli spát.

Jíťa

Fotogalerie

3. den – 19. července 2021

Den jsme začali oddílovou rozcvičkou. Stejně jako každý den následovala ranní hygiena a úklid stanů. Po vydatné snídani jsme měli dopolední oddílové programy. První oddíl prověřoval svoji důvěru v několika hrách, druhý oddíl testoval přesnost míření střelbou ze vzduchovky, třetí se věnoval tvoření maskota a vlajky pro večerní zahájení olympijských her a čtvrtý oddíl si zahrál brannball. Poté nám bříška zaplnila výborná čočková polévka a rizoto s vepřovým masem. Po poledním klidu měl opět každý oddíl svůj program. První oddíl překonával opičí dráhu, druhý oddíl hrál vzdušný golf a ve zbylém čase stavěl domečky pro skřítky. Třetí a čtvrtý oddíl se vydal na procházku k mlýnu, kde měli šanci prohlédnout si pávy. Ještě před večerním programem jsme si pochutnali na buřtguláši. A navečer se uskutečnilo slavnostní zahájení olympijských her, které započalo zapálením olympijského ohně a následoval závod antických vozatajů. Po náročném dni už jen stačila večerní hygiena a ulehnutí do spacáčků.

Kamča

Fotogalerie

2. den – 18. července 2021

Probudili jsme se do slunečného nedělního rána, které jsme započali ranní hygienou a chlebem s paštikou. Dopoledne se 1. a 3. oddíl věnoval seznamování, 2. oddíl hrál hry s lanem a 4. oddíl se sbližoval zkouškami důvěry. Po obědě a poledním klidu jsme pokračovali v oddílových programech: 1. a 2. oddíl se věnoval výrobě oddílové vlajky a oddílovým hrám, 3. oddíl skládal zkoušky důvěry a 4. oddíl hrál fotbal a lakros. Po večerní krupicové kaši jsme si šli společně zahrát, dětmi oblíbené, štafety. Po štafetách jsme provedli běžnou hygienu a ulehli do postýlek.

Lucka D.

Fotogalerie

1. den – 17. července 2021

Zase po roce jsme se setkali na místě činu – svitavském autobusovém nádraží, odkud jsme odjížděli na tábor. Po úmorné cestě jsme se konečně dostali do tábořiště. Během neustálého deště jsme se ubytovali do stanů a začali se pomalu poznávat v rámci oddílů. Večer jsme se posilnili obloženými chleby a kvůli nehezkému počasí, které přetrvávalo, jsme si zahráli hrníčkárnu, kdy jsme si v rámci celého tábora dávali různé zajímavé otázky. Plni nadšení a očekávání do následujících dnů jsme ulehli do spacáčků a usnuli.